Seat Alhambra bei europcar gemietet

  • Beste leden,


    Dit is mijn eerste onderwerp, zo kort voor mijn persoon. Ik ben Nederlander en woon op ongeveer een half uur rijden van Kleef. Omdat auto's in Nederland veel duurder zijn dan in Duitsland, heb ik een kleine auto voor dagelijks gebruik.


    Voor de wintersport huur ik graag een ruime MPV om met vrienden op stap te gaan. Nu heb ik twee keer gehuurd bij Europcar in Kleve. Beide keren had ik een Volkswagen Touran gereserveerd.


    De eerste keer kreeg ik een Volkswagen Touran 1.8 TFSI DSG. De tweede keer een Seat Alhambra 2.0 TDI DSG.


    Nu vertrekken we deze winter met 6 personen en ik vroeg me af welke auto op mij kan wachten. We hebben de 7-persoons Seat Alhambra gereserveerd. Maar nu kwam ik onlangs een probleem tegen dat mensen een Ford Galaxy hadden gekregen. Ook een prima auto, maar de dakdragers passen hier niet.


    Is er ervaring met Europcar's Alhambra/Sharan categorie?


    Kan ik een paar dagen van tevoren bellen/mailen welke auto ik krijg, of kunnen ze er geen informatie over geven?


    Dit bericht is gemaakt met GOOGLE Translate. Sorry voor eventuele rare zinnen.